melekek Merhabalar daha önce boş gebelik yaşadım kürtaj oldum ve 1 ay öncede kimyasal gebelik geçirdim şimdi sanırım hamileyim en son regl tarihim 1 Kasım ve bugün beta değerim 684,94 çıktı normal midir doktorla henüz görüşemedim
leylaaa01 melekek merhabalar benim de son adet tarihim 1 Kasım benimde dün 447 di muhtemelen bugün lan verseydim seninle aynı değer çıkardı normal yani sadece takiplerinde düzenli ve periyodik artışlar var mı o kısım önemli bende suan takip ediyorum
annekevser melekek benimde son adet tarihim 1 kasım bugün beta verdim 1158 çıktı vajinalden keseyigördük
Ozlemcyln annekevser benimde son adet tarihim 1 kasım yarın kan vericem bende dün anında çift çizgi çıktu iki testte
Havin49_ Cinarsaitinannesi ben ilk oğlumda 101 değerle karından çok net bi şekilde keseyi gördüm imkansız değil bebek de 6 haftalık göründü kalp atışı da vardı 6 haftalık
Havin49_ Cinarsaitinannesi göründü cnm yani imkansız değil ama tuhaf gelebilir yani genelikle yüksek değerlerle görülüyor kese ama doktorum baktığı gibi keseyi gördü ve bakalım kese dolacak mı dedi 6+2 de hem benişimi hem kalp atışını duydum şuan 17 aylık
Cinarsaitinannesi Havin49_ bu arkadaşın hem daha 4 haftalık olmamış hemde değer çok düşük bi de hep 2000 falan olmadan kese görünmüyor çoğu kişi de o yüzden imkansız dedim. Demek ki istisnalar olabiliyormuş 😀
elagndgdu Cinarsaitinannesi benimde o gün değerim 100lerdeydi. Hanımefendininde 101 miş değeri :) farklı bir doktora tekrar gittim burdaki yorumlardan dolayı. Tekrsr gördük keseyi 😍
byzaxd elagndgdu normalde doktorlar 1500 olmadan alttan bakmazlar sana 2 günde bir kan ver der ve yükseldikçe randevu tarihi verir tahmini betaya göre doktorda bi sıkıntı var zaten bence yanlıs anlama fikrimi sölüyorum benim betam 677 iken bile 1 hafta sonra çağırdı doktorum
busraggyy Yani gebelik kesesi döllenmeyle birlikte oluşuyormuş bende bunu görmesem olamaz böyle bir şey derdim ama yeni bir şey daha öğrenmiş olduk :))
leylaaa01 melekek bence güzel artmış ve korkulacak birsey olduğunu zannetmiyorum sizin oranları gayet iyi .
leylaaa01 melekek merhabalar ortalama sizinle aynı değerlerde en son çarşamba günü verdiğimde 887 di ben vermeyi bıraktım pazartesi günü doktor randevusu aldım . Artık kısmet dedim çünkü kan vermek beni acayip yoruyor onu beklemek stresi vs