Kızlar beta 30 kasımda 72 çıktı. Ertesi gün doktora gittim muhtemelen doktordayken 100 falandır beta. Doktor vajinal ultrasonla baktı keseyi gördü hatta kesenin içindeki embriyoyu da gördü. Ultrason fotoğrafını da verdi. Herkes şaşırıyor. Olamaz böyle birşey falan diyor. Fotoğrafı ekliyorum doktor yanlış görmüş olamaz herhalde dimi? Korkuyorum valla. Bugünde 182.35 çıktı beta
