Yelizmurat gelen sıvı muhtemelen kolostrumdur ziyan olmasın diye söyledim ama tabi takamıyosanız da yapacak bişey yok🤔 ama şunu söyliyim şimdi kendinizi bu rahatlığa alıştıracaksınız doğumdan sonra takmak zorunda kaldığınızda daha çok zorlanırsınız çünkü doğumdan sonra ilk 1 ay süt baya baya üstü ıslatıyo bazı kadınlarda o yüzden ped kullanmak zorunda kalacaksınız