CansuP- embriyolara genetik tarama yaptırdık. 5ab kalitesindeler. Biyopsi yapıldı. Kromozom incelemeleri yapıldı. Genetik taramaları periyodik çizelge testleri var. Onları yaptırdık. Bu testleri devlet karşılamıyor. Ücretlileri bile yaptırdık. Devletin karşıladıklarını devlette yaptırdım. 5 kez tahlil filmi. Laporoskopi histereskopi. Eşime renkli dublor ve makattan kamerarayla girilip testislere bakılan bir görüntüleme var. Onu yaptırdım. DNA hasarlarımıza bakıldı. Ufak tefek şeyleri saymıyorum bile