mom28_ evet hergün oradaymış. Biz ilk öğleden sonra gittik. Almadı içeri. Çok sıra var dediler. Sırayla alıyorlar. Hoca sabah namazı vakti gelin dedi. 7 buçuk gibi oradaydık ertesi sabah. Ona rağmen 12. Kişi olduk. Herkes erken gidip sıraya giriyormuş. Banada mucizeiçimizde isimli arkadaş önerdi. Yukarda var konuşmamız