LadyX burda sadece ıkımızın yazısacagı bı post olmuyormu? Sana sormak ıstedıklerm var. Sırf sıze ulaşmak ıcın üye oldum hatta dıger kıısılerı de etıketledım ulasıp acaba konusabılırmıyız dıye onemlı bana ulasın dıye postlar actım . Iykı denk geldık ıyıkı 🙏