Burda okuduğum kadarıyla erkek bebek istiyorsun. Canim cinsiyet odaklı olma. Ben asla kiz cocuk istemiyorum derdim yaşadıklarımdan dolayı. Korkardım çünkü kiz çocuğunun kaderi annesine benzermiş diye inanırdım. Allah ilk hamileligimde bana kiz evlat nasip etti. 15. Haftada kaybettim. Bütün. Testler temiz ve kendim de hemsireyim bir suru doktorlara gittim. Herkesin bana dediği tek sey, milyonda bir gorulen kiz bebeklerde nadir olan tamamen dogussal bir durum, kader dediler. O an anladım karmamı yaşadığımı. Allah evladın sağlıklısını ve hayırlısını versin. Evet olmayan isteniyor olabilir ama sagliksiz olup evladinin aci çekeceğini göreceğine, evladini kaybedeceğine ya da hayırsız bir evlat olacağına hayirlisi olsun diye dua etmek gerek. Yeni hamile oldugumu ogrendim ve su an cinsiyet hic umrumda degil. Ve neye cok odaklanırsan Allah seni onunla sınıyor. Bence bu düşünceden yol yakınken dön eger boyle bir dusuncedeysen. Dua et. Allah hayirli olani doğru zamanda saglikla versin