202520262027 Bende 2 gebelikte de ovulasyon zamanında gebe kaldim 2 oğlum var. Keşke bir kızım olsa benimde 2.yi yanlis planlamışım ya 😀
Bence nasip işi tabiki de eğer kaderinde varsa kızında olur oğlunda. Böyle bir adama cocuk doğurma bence. Psikolojini bozuyorsa boşanmalısın.