202520262027 canım merhaba derdini az çok anladım bak benim bir oglum vardı ikincide kız olsun istedim eşimde çok istiyordu ve sulalesinde kız yok riske etmek istememiştim o yuzden ve şu bahsettiğin planlama sayfalarından birinde plana girdim tam 6 ay süren zor bir sureç geçirdim finalde gebelik oluştu cinsiyet içinde o planlama yapan kişi 6 haftadan 12 haftaya kadar attığım her video ve USG goruntusune kesin kız dedi nasıl mutlu oldum anlatamam fakat o mutluluk bir hafta sürdü ve bebeğimin erkek olduğunu öğrendim evlat benim evladım onda sorun yok ama o hayalkırıklığı o yaptığım 50 bın TL masraf ve zor geçirilen koskoca bir 6 ay beynimden vurulmusa döndüm kendim olustursaydim gebeliği bu kadar koymazdi uzulmezdim kabullenis daha kolay olurdu fakat verilen emek karşısında sonuç alamayınca içinden atamıyor insan o üzüntüyü üzerine bir de eşin ağzı durmuyor o da ayrı yaralıyor insanı yani anlayacağın sana tavsiyem asla bulaşma o sayfalara daha tahmini tutturamayan planlamayı nasıl tuttursun oralarda atıp tutuyorlar yok 6 haftalık 8 haftalık söylüyorum falan diye hepsi hikaye tecrübeyle sabit bak şu da var aylarca gebelik oluşturamayan ve süreçten ayrılan çok arkadaş var 1.5 yılda gebelik oluşan iki kişiyiz ve ikimizde kız isterken erkek bebeklerimiz plandan çıkan ise 15 kişi sen düşün ve ona gore karar ver