mlsmrtgl 2 kızı varmış galiba hamile mi tam bilmiyorum 3. Erkek istiyormuş galiba postlarında gördüm bunun için post açanlar var mış yorumunu kopyalıyorum galiba sorunu bu bunun için ulaşmaya çalışıyor
aynı duygular ıcındeyım senın yazını okuyunca bn mental olarak rahatladım benımde ıkı kızım var hep dıyorum acaba 3 cü erkek olur mu hep olmayan ıstenıyor malesef ama 3 kız olursa ne hıssederım bılmıyorum asla hatta bı ara sayfalarda planlı gebelık yapanlar ogrendım ama sorsan hala cesaret yok