Deletedmom_584 Oluştu. Ama yine diyorum rahim şekli ile hiçbir alakası yok:) tamamen sperm ve yumurtanın varlığı ve döllenmesi ile alakalı bir durum. Bir de kesinlikle nasip işi. Ama sizin bir sorununuz yoksa size tavsiyem (yaşınız da gençse) kesinlikle doğal yoldan gebeliği zorlamak. Kadın takviyeleri,erkek takviyeleri kullanmak. Tüp bebek süreci kolay ama psikolojik olarak zor. Bir de ilaç ,iğne kullanmak yıpratıcı ve sıkıcı. En güzeli doğal yol. Keşke herkes doğal yoldan hamile kalabilse..