Seymatrkay çok geçmiş olsun anladım şimdi demek istediğinizi benimki daha çok y şeklinde yani az da olsa boşluk kısmı var sizinkinde boşluk kısmı yok o yüzden daha dar olduğu için daha riskli muhtemelen, ama gerçekten dediğim gibi her gebelik de bir olmuyor ümidinizi hiç kaybetmeyin benim sağlıklı gebeliğimde kanamalarıma doktorum kan uyuşmazlığından olabilir demişti şekli bozukluğunu hiç söylemedi bile, hatta şöyle söyleyeyim 8. haftada öyle bir kanamam oldu ki kesem rahim ağzına dayandı artık kürtaj dedi acil doktoru ertesi gün y kuyrugunun soluna tekrara tutunmuştu çok şaşırdık