Hanımlar ben tam 15+4 günlük hamileyim. Mide bulantılarım vs tamamen geçti elhamdülillah öyle aman aman bir karnımda yok ama şimdiden gece dönerken zorlanıyorum ama en büyük sıkıntım nefes nefese kalmam . Bazen telefonda konuşurken nefes nefese kalıyorum yani otururken bile sanki 38 haftalıkmışım gibi nefesim daralıyor . Burnum tıkanık , genzim kurulduktan sızlıyor. Yani daha 16 . Haftadan böyle isen 30 ları düşünemiyorum . 2. Gebeliğim 64 kg yim. Sizde durumlar nasıl dertleşelim🙃