Burcu81- anlıyorum seni ama fırsatını bulduğunda yanında bi destekçin olduğu zaman direk uyu yani kaynanan annen vs gelır oturauım deme ye yat bağlarsa yapsınlar ben ilk bebeğimde hep bebek ağlıcak aman bısı olcak tetıkte gibiydim kendime zarar vermişim gerçekten