Burcu81- Bestlak damlayı şiddetle öneriyorum, müthiş birşey. Feci süt yapıyor. Ben atlet, sütyen, göğüs pedi yetiştiremiyordum vallahi. Hep taşıyordu, üstüm başım ıslanıyordu. Süt kokuyordum hep. Mutlaka alın kullanın. Ben faydasını göreceğinizi düşünüyorum. Geçen sordum eczaneye 500 tl dedi. Ayrıca ben tahin-pekmez karıştırır kaşık kaşık yerdim. Her emzirmeden sonra su içerdim meyve suyu içerdim bol bol. Hatta bir keresinde sağdım çok ağrı yapıyordu. Süt pompasının biberonu 150 ml idi. Hepsi ağzına kadar dolmuştu, fotoğrafı bile var. 🥹Ben süt yönünden şanslıydım şükür. Bu dediklerimi yapın inan ki çok faydasını görürsünüz. Allah bebeğinizin rızkını çoğaltsın İnşallah 🤲🏻💕🥰