Fatma_furkan1996 bizzocone benim suyum evde gelmişti sabah erken saatlerde duşumu alıp hastaneye öyle gitmiştim korkma canım Rabbim kolaylık versin inşallah çok rahat bir şekilde doğumun gerçekleşir 🌸
zeyyynep ayy allah bize de nasip etsin zamanında rabbiö sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin su gibi doğum yapın inşallah🥹
ftmzynp Allah kolaylık versin inşallah çok güzel geçer herşey sağlıkla alırsınız kucağınıza. Bende 38+4 deyim bekliyoruz
bizzocone ftsu sancı nstde çıkıyordu ama hissetmiyordum Kontrol için nstye çağırdılar nstdeyken suyum geldi
acelyacik ftsu su bi anda gelir sancı sonrasindan gelir bazen hic gelmez gelmedigi icin suni verilir ama eger bi anda sancin olup nişanin gelirse acilman vardir bu daha iyi normal dogum icin suyunu doktorlar patlatir ve suni almayi engeller bebek 😍
Firste İnşallah sağlıcakla alırsın bebeğini canım. Kolay bir saat olur senin için. Allah yardımcın olsun. Dualarımız seninle. Neden suni verdiler bu arada. Açılman yok mu.
bizzocone Firste açılmam yok kapalı sancım da yok hissettiğim sadece sertlesme vardi karnımda nstde sancı görünüyordu
acelyacik bizzocone suniyi acilman olmadigi icin mi taktilar yoksa cocuk dogmak istedigi icin kalp ritimlerimi hizlandi
bizzocone acelyacik henüz takmadılar takacaklar kontrol ediyorlar nst ile yatışım yapıldı sadece bekliyoruz