urazayazns merhaba, öncelikle Allah hayırla, sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Ben ocak ayında sezaryen doğum yaptım. İçiniz rahat olsun odalar gayet iyi ilgilenen tüm çalışanlarda iyi. Ben özel oda tuttum sanırım günlük ücreti 700₺ gibi bir şeymiş. İyi ki de öyle yapmışım dedim çok memnundum. 2 refakatçi kaldı yanımda ve ziyaret saati yok gelenler istediği saatte ziyaret ettiler. Bebeğin kilo ve sağlık durumuna göre taburcu ediyorlar. Eğer bir sıkıntı yoksa sezaryen doğumda 2 gün yatış yapılıyor. Yani ben 2 gün kaldım.