srfklc evet doğum yaptım, doğumumu Murat Çağan hoca gerçekleştirdi. Hamilelik ve doğum sürecinde Murat hocayı seçtiğim için iyi ki dedim. Doğumdan önce murat hocayı gördüğümde bi güven hissettim ve bana çok iyi geldi. Doğumumda anestezi doktoru İrem Nur Cinar bana çok destek oldu sakinleştirdi ona denk geldiğim için çok şanslıyım. Çok güzel bi doğumdu benimle konuştular sakinleştirdiler orada bulunan emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Sonrasında da hacettepe hastanesi çalışanlarından çok memnun kaldım, emzirme konusunda verdikleri bilgiler çok işime yaradı. Hiç böyle kolay ve güzel geçeceğini tahmin etmiyordum çok şükür😊 şimdi çevremdeki herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben 5 ocakta doğum yaptım sezaryendi sanırım zama denk geldi kasım ayında doğum yapan arkadaşım 18-19 bin gibi bi ücret ödemiş ama benimki yaklaşık 26 bin tuttu içinde özel oda da dahil. Muayene ücreti ocaktan önce 1119₺ idi zamlı halini bilmiyorum. Başka sorusu olan olursa severek cevaplarım bu süreci deneyimlemiş biri olarak😊