happyyym nyra hangi hastaneye gidiyorsunuz doktorunuzdan memnun musunuz doğum için fiyat bilgisi aldınız mı
ikincibebek2 seyrannnn ben Bossan hastanesine gidiyorum doktorum sema iyiköşker çok ilgili bı doktor herşeyi detaylı anlatıyor ayrıca hastane de çok güzel muayene ücreti 2750