mutlubalik biz Oyak anlaşmalı olduğumuz için 1850 ödüyoruz normalde 2300. Ben memnunum evet kendi soruyor okadar şey söylüyor ki açıkçası kafam karışıyor bazen, eşim devreye giriyor o nokta da unuttuğum şeyleri hatırlatıyor kontrol sonrası. Ben bekletilme kısmı hariç gayet memnunum çok tercih edilen bir dr o sebeple çok yoğun