asya0601 nesli2025 yok hayır orda takipli değilim Ankara’da yaşamıyorum o yüzden. 2 kere falan gittim sadece.
Aleynaa8 Mavilim123 önceki mesajlarımı okursanız zaten söylemiştim benim durumum farklıydı diye- 🙏 gebelere bakıyor demedim 🌸
Aleynaa8 Mavilim123 yok yok yanlış anlamadım 💓 Bende istanbuldan gelmiştim o yüzden 🌸 ama şimdi çok şükür az kaldı bebişi kucaklamaya- o zaman gebe değildim
HappyKiwi nesli2025 nesli2025 özelde bir doktorla anlastim, guven hastanesinde dogum yapicam. O yuzden bilkente gitmeyi biraktim 34. Haftada falan. Doktorum bi tahlil falan isterse yine giderim bilkente ama istemedi.