Bilkente gittim sadece, Babalar alinmiyor, hatta perinatolojide koridordan bile kovuyorlardi ara sira erkekleri. Necati hoca ve fatma hoca ya iyi hocalar, ya da prof.lar, herkes onlara gidiyo bu yuzden ve cok kalabalik oluyo. Ben necati hocaya gitmistim, yani iyice ilgilenebiliyor mu mechul, cok kisa suruyo, iceride baskalari da oluyo hepsine yetismeye calisiyo. Randevulari 2 hafta once acilir acilmaz almak gerekiyor