yaalp Bugün doktora gittim bacak boyu 3 hafta karın genişliği 2hafta geride kalmış dedi bebek gelişmemiş dedi beni perinatoloji ye sevk etti korkuyor aslında ikinci gebeliğim ilk bebeğimde de dünyayı söylemişlerdi Allah şükür sapa sağlam doğdu 34+2 günlüğüm panik oldum ya
asya0601 yaalp bi anda mı oldu bundan bir önceki kontrolde ne demişti. Bence kendi eşyalarınızıda bebeğin eşyalarınıda arabaya koyun nolur nolmaz bi de ilçedeymişsiniz
Busssra94 yaalp 34 lerde aynı durumu yaşamıştım perinotolog baktı 10 gün aralıkla kilo almış sıkıntı yok demişti sadece 39 da bi daha göreyim dedi. Şuan 39 um bu haftaya kadar kilo alımı devam etti ama hala küçük bir bebek. Ayrıca plesantada kistik yapılar gördü ama önemsiz dedi kilo alınca. Bence kafaya takmayın ortalamadan biraz küçük olunca hemen böyle diyorlar genetik olabilir. Kilo alımı durursa 37 de alıyoruz demişlerdi o zaman bana.
yaalp Çarşamba perinatoloji ye gidecem eşyalarını götürsem mi bebeğin çünkü ilçede kalıyorum başka şehire sevk etti
yaalp Niye kimse birşey yazmıyor ya herkese elimden geldiği kadar yazıyorum bildiklerimi paylaşıyorum ama kimse bana gelince yazmıyor
deryakurtulus Ya hiç yaşamadım bu durumu ama ben 48 cm ve 2800 gram doğmuşum hem de 40. haftada yani kilo ve boyuma baksan 4 hafta geride dersin ama gayet sağlıklıyım, belki sizin bebeğiniz de minyon ve minnoştur, üzülmeyin. Geçmiş olsun.
meltemerennn Ay bende bugün 27 haftalık oldum doktora gittim bebeğin karnı 25 haftalıkta kalmış çok canım sıkkın. Takip edeceğiz dedi ama ben Perinatolojiye gidicem
XMirageX Muhtemelen haftalık takip ederler perinatolojide. Bizde de aynı durum var. Bir aksilik olmazsa, kilo alımı devam ederse 37 ye kadar bekleyip 37 de alırız dedi doktor. Bacak boyunu genetiğe bağladı. Benim boyum uzun ama babası kısa.
yaalp XMirageX bacak boyu bizde de aynı ben uzunum şuan kaç haftalıksiniz birde giderken eşyaları götürmelimiyim
XMirageX yaalp bu gece 35 oluyoruz. Benim erken dogum riskim vardı 25 den beri her hafta çantayla gidiyorum kontrole. Haftanızı bilmiyorum ama bence yanınıza az eşyalı da olsa çanta alın. 33 haftadan ileri iseniz hem bebeğe hem kendinize 33 den küçükse sadece kendinize alın. Özel aracınız varsa normal doğum çantasını alabilirsiniz. Özel aracınız yoksa da birer kat da olsa kıyafet bulundurun. Bi terslik gördüklerinde direk yatış veriyorlar. Sarj aletiniz ve kullandığınız ilaçlar varsa onları mutlaka kendi kol çantanıza alın.
rumeysakaraduman yaalp bana da aynisi dendi bu gun bacak boyu iki hafta geride denildi karni da küçük kalmis size ne soylendi