Cicek_ Bugün 35+6 haftalık olarak 2520 gr çıktı bebişim ama karın çevresi ve baş çevresi 34+2 felan çıktı. Doktor iyi dedi ama iyidir gerçekten inşAllah değerler. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤍
Seymanur_ts Sydnr58 37+4 deyim bugun gittim 3400 olmuş prensesim çatı muaynesi yaptı rahim ağzını uyardım dedi sabahtan beri sancım var
HafVel Sydnr58 36+2yiz bugün. Dün doktora gittik Herşey yolunda çok şükür 3180 gr ve 48 cm olduğunu söyledi doktorum.rahim ağzımda incelmiş heran gelebilir dedi
Kvssrr Beys42 bende şuan pazartesi 37. Haftalık olucak 12 12 olsun dedik ama bizim doktor nedicek bilmiyorum pazartesi belli olucak