Sydnr58 Hilalgc bende öyle düşündüğüm için bir kaç gün erken olshn istedim bide ilçedeyim kar yağaınca yollar falan kapanıyor strese girmemek için
MadameTussauds adatuna Kiz bizim bebeler anca bu kadar olur zaten kusmaktan burnumuzun ucunu göremedik ki ven daha hic kilo almadim eksilerdeyim sjsjsj
adatuna MadameTussauds valla hala kusuyorum inanır mısın sksnsn sağlıklı olsun da gerisi boş hep diyorum yaaa olsun
MadameTussauds adatuna Dayan bacim az kaldi 20 gün var bana senin daha da az kaldi, biz ne günler atlattik kiz düsünsene ilk haftalari aman Yarabbi
leviosaaar 36+4’de gittik 3200’dü kilosu boyu da 50 cmdi, cuma tekrar gideceğiz 37+4 olacak bakalım ☺️
kedisis cdss Ben en son 35 de 2.600 dü. Ama doktor kafasına göre 38+1 de alıyor hatta konuştuk. Değiştirmedi ve özele gidiyorum. Ama 38. Haftada 3 kilo olur dedi
cdss kedisis şimdi doktordan geldim 37+1 deyiz 3009 çıktı bir haftada 200 gram almış doğana kadar 3 küsur olur herhalde
Beys42 Dün 36+2 de gittim 2800 dü kilosu. 4 gün önce 2600 dü. 4 günde 200 gram almış. 12.12 tarihine gün aldık bizde. Sağlıkla gelsinler bebişler.
Kvssrr Beys42 bende şuan pazartesi 37. Haftalık olucak 12 12 olsun dedik ama bizim doktor nedicek bilmiyorum pazartesi belli olucak