acelyacik önce derslere gidiyorsunuz sonra yazılı sınava giriyorsunuz yazılı sınavı geçtikten sonra direksiyon eğitimleri başlıyor direksiyon eğitimleri bittikten sonra direksiyon sınavı oluyor direksiyon sınavına geçerseniz ehliyeti alıyorsunuz. Geçemezseniz üç ya da dört kere sanırım direksiyon sınavına girme hakkınız var. Hiçbirinde geçemezseniz kursiyerliğiiniz iptal olup isterseniz kursa en baştan tekrar başlıyorsunuz tabi tekrar kayıt olup ücret yatırmanız gerekiyor her şey içinyani derslere gitmekten tekrar başlıyorsunuz