rumeysa_ttkrky16 alabilirsin tabiki öncekiler 2025 oncesiyse onlar için alamazsın ama doğacak bebek için 5 yaşına gelene kadar her ay 5bin alırsın doğumdan sonra başvuru yapacaksın bebeğinin kimliğiyle önceki çocuklarının da girişini istiyor devlet hepsini yazmayı unutma bende 3e gebeyim 25 doğumlu kızım var 1.5 yatıyor ona sordum diğer bebek için ayrı başvuru yapicam ona da 5 yaticak her ay