Bugün yatisim yapıldı kızlar 2 3 gün önce bel ağrım olmuştu bacaklarıma vuran doktoruma mesaj atmıştım parol ve endol al ağrın geçmezse gel demişti bende parol almıştım geçmişti neyse içim rahat etmedi bugün geldim kontrole bebeğim çok şükür iyi vajinal muayene etti spekulumla baktı enfeksiyon var belli dedi kültür aldı ve ultrasonla alttan baktı evet ağrı çekmişsin hunileşme olmuş dedi sonra doblore yolladı görün ona göre konuşalım dedi bende göründüm servikal kanal proksimalinde 4 cm uzunluğunda 2,5 mm çapında u şeklinde açıklık izlendi yazıyordu birde serviksim 24 mm ye düşmüş vajinal ölçümü bu kapalı servikal kanal uzunlugumda 44 mm yazıyor ikisinin farkını hala anlayamadım panik yaptım doktorum tabi nstye bağlıyor beni devamlı şükür sancı çıkmıyor endol başladı birde progesteronu vajinal almaya başladım normalde ağızdan alıyordum doktorum kapalı panik yapma 1 mm 2 mm lerde haftalarca devam eden gördüm ben dedi şimdi yatıyorum kızlar dualarınızı bekliyorum 🤲doktorumada güveniyorum ama hastanede yatmak beni aşırı yıpratıyor 😔