Kizlar merhaba cuma günü sağlık ocağında kan verdim sonuç pazartesi gecesi çıktı 200 dü sabah hastaneye gittim oradaki 75 çıktı doktorum kimyasal muhtemelen dedi Perşembe tekrar ver dedi böyle olup da tekrar değeri yüksek çıkan var mı sabahtan itibaren araştırıyorum bazılarinda tekrar yükselmiş sağlıklı doğum yapmışlar yada gebelikleri sağlıklı ilerlemiş laboratuvar farkından dolayı da degisirmis. Sizce umut var mı ? Çok strese girdim.