Benimde 21 haftalık kaybım var ardından 3 kez kimyasal gebelik geçirdim 13.haftada serklajım yapıldı şu an 20 haftalık olduk çok şükür , doktor sürekli yat demedi ayakta ufak tefek işlerimi hallediyorum kontrollü olarak. Bazen geceleri karnımda çok sertlikler oluyor magnezyuma başladım ama bazen taş kadar sertlik oluyor korkuyorum sizde böyle bir durum oluyor mu kızlar