Selam güzel annişler, bizde zaman sayanlardanız. 15te serklaj oldum şuan 23+6’dayız. En son 25 mm ölçüldü. Uzama kısama yok hep aynı benim serviks. Şu kritik eşiği atlatsak biraz için rahatlayacak. Haftaya tetanoz olacağım ama kafada kurmaya başladım. Sürekli yatıyordum bende ama damarlarda direnç fark edildi o yüzden artık günde 10-15 dk yürüyorum evin içinde biraz daha hareketlendim. Bi de 2 kere kahve içmeye çıktım eşimle 10 dk mesafede bu bana çok iyi geldi 🥹 psikolojik olarak zor ama atlatacağız. 🥹🫶🏼