vahsikelebekk adatuna erken gelmezse bizim de 17 aralık 38. Haftamız tam. Pazarlık yapasım var ama ya valla daha erken olmaz mı diye de işte 😂😂😂
penbe_karisi Kendin mi seçtin canım günü ?o tarihi hep yazıyordun da dikkatimi cektiii sagliklaaa kavuş inşallah darısı bizeee 🥰
adatuna penbe_karisi evet canım sevgililik,evlilik günlerimiz 17 ilk kızım da 17sin de doğdu doktor da 17-19 aralıktan birini seç diyince yapıştırdık hemen 😆
vahsikelebekk adatuna istanbuldayım, yeni hesap açtım ben, geçen senle 16sı akşamı burda buluşalım demiştim hatırlarsan 😂
penbe_karisi QueenBahar_ ayyy çok heyecanliiii bacimsuuu 🥰❣️❣️Aralık sonuna ki denkkk geliyor bacimsuuu
Svgkry 15 aralık benimde 😅 siz doğuma girerken biz 2 günlük olucaz.inşallah sağlıkla kucağımıza alırız.
Alya05 Svgkry Benmde 14 Aralık ve pazar gününe denk geliyor ben sonradan fark ettim planlı olunca doktor niye pazar günü verdi Diye gittiğim de inş demez git yarın gel 😀
adatuna bgndgd ilk kızım sezeryan ve üzerinden daha 2 sene geçtiği için mecburen sezeryan bi de açıkçası bir kez sezeryan olduktan sonra normal doğurmam😆 medicalparkta olacak