VuslatDemir bende çok güzel bir doğum geçirdim ben açıkçası pilates yapmadım yaptığım tek şey düzenli yürüyüştü hemşire olduğum için çalışırken de sürekli hareketliydim izne ayrıldıktan sonra da çok yatmadım açıkçası benim de ilk gebeliğimdi 38+5 te sabah 6,5 gibi suyum geldi enfeksiyon oluşmaması için hastaneye gitmem gerekti hiç sancım yoktu duşumu aldım hastaneye geçtim muayene de nerdeyse 1cm açıklığım vardı ve nst de hiç açıklığım yoktu doktorum geldi şimdi muayene etmicem boşuna rahatsız etmeyelim dedi kahvaltı yap sonrasında da katı olmayan şeylerle beslenebilirsin çay kahve içebilirsin dedi öğlene doğru regl sancısı gibi sancılarım gelmeye başladı yürüdüm pilates topunda hareketler yaptım ve en iyi gelen şey sancılarım geldikçe sıcak duşa girdim sancıları duşta karşılamak çok yardımcı oluyo sıcak su açıklığımı da hızlandırdı doktorum istersen suni sancıyla hızlandırabiliriz dedi ben beklemek istedim sonrasında açıklığım 5-6 cm olunca zorlanmaya başladım gerçekten sancılar sıklaştığı için dinlenme vaktiniz olmuyor epidural yapıldı sonra çok rahatladım nst çekildi ve açıklığım tam açıklık oldu birden doktor hemen masaya aldı beni ıkınma kısmında çok endişe ediyodum ama içgüdüsel olarak ıkınabiliyosun gerçekten doktorumla sohbet ettik ıkındım yorulduğumda bir yudum su içtim ve sonra bebeğim doğdu bebeğimin iyi olduğunu görünce hepsi geçti bebeğimi hazırlarken bir iki minik sıyrık için doktorum dikiş attı ama o esnada sohbet edip güldük bile hatta benim doğumhane ekibim ve doktorum en büyük şansımdı umarım sizinde böyle güzel hatırlayabileceğiniz bir doğumunuz olur 🫶🏻