tatlibebegim_ Alya05 afiyet olsun💖kıymalı karnabahar yemeği yaptım pişiyor daha ne yaparım bilmem yanına ne yakışabilir😌
Deleted33000 Alya05 sabahtan nohut yemeği pişirdim öğlen yedik akşama yanına pilav yaparım yine yeriz bugün temizlik günü bebeğim durmuyor daha bitiremedim bile
Alya05 yorgunannis afiyet olsun eline sağlık lahana sarması güzel ama ben sarmayı bilmiyorum 🤷♀️ 😁😁 İşkembe yapmaktan daha zor gibi geliyor bana
Alya05 vanilya_kokusu_ Afiyet olsun Benmde dolapta vardı canım çekmedi yapsam :) Oda yarının yemeği olarak listedeki yerini alsın :)
Alya05 aslhnkrts9 Eline sağlık güzel menü Bende havuçlu cevizli tarçınlı kek yapsam mı diy düşündüm. Tam kış keki çok güzel oluyor
vanilya_kokusu_ Alya05 ay geçen gün bitanenin hepsini.oturip.yedim inşallah yüksek olan kolesterolum dahada ucmamistir😂😂😂