Bende adet olcağıma emindim gün içinde 5,6 kez adet sancısı çekiyordum sonra birden kesiliyordu adet olcağım zaman da göğüs hassasiyeti ve yorgunluk yaşıyordum zaten adet olcağım gün test yaptım negatifti 3 gün sonra yaptığımda pozitife döndü düzensiz bile olsan bence bi test yap ama sabah ilk idrarla daha net sonuç oluyor