_efinah08 ay biz de Miran koyucaz ve mesajınızı şans eseri gördüm 🥰 Sağlıkla gelsinler inşallah .Babası koydu ismini ben de çok beğendim ama Yan isim olarak istiyorum ama bulamıyorum ablam hep Asaf koyacağım ismini dediği için bunu koyamam ama çok hoş geliyor kulağa bir turlu bu yeni isimlere içim sinmiyordıu ama Miran ismi çok güzel .🤗🥰