fasulyeninnannesi İki oğlum var 💙Bulut 🤍Efe Bebeğime hamileyim kız gibi dedi doktorumuz kumsal düşünüyoruz erkek olursa Atlas 🤍
NurcanGltkn Oğlum Ömer Aslan Şuan ikinciye hamileyim henuz yeniyiz kız olursa Hifa olacak erkek icin henuz dusunmedik☺️
aslmoms AylaSuna Hahahaha aslına bakarsanız hiç öyle bir durumumuz yok. Hatta ben aşırı gergin aşırı sinir bozucuyumdur 🤭🤭
sumeyyeyilmaz d_0 ay kızım olursa bizde bahar koycaz ama ben iki isim istiyorum yanına bi isim bulamadım🤣
toocce Güneş’imizi bekliyoruz ☀️🥹 ikinci ismi de olacak ama asla karar veremiyorum Nil şu an güzel geliyor 🥲
_efinah08 aslmoms İlk oğlumuzda Miran Asaf eşimle bilekte koyduk . Şimdi de nasipse kız olursa eşim Asel istiyordu ama vazgeçirdim . Ben Doğa ve Eliz ismini sundum eşime Eliz daha hoşuna gitti 🫠 Henüz cinsiyetimiz belli değil ama böyle bir düşüncedeyiz hakkımızda hayırlısı 🌸🥹
sevacano _efinah08 ay biz de Miran koyucaz ve mesajınızı şans eseri gördüm 🥰 Sağlıkla gelsinler inşallah .Babası koydu ismini ben de çok beğendim ama Yan isim olarak istiyorum ama bulamıyorum ablam hep Asaf koyacağım ismini dediği için bunu koyamam ama çok hoş geliyor kulağa bir turlu bu yeni isimlere içim sinmiyordıu ama Miran ismi çok güzel .🤗🥰
fatmanur225 Deletedmom_808 kızımın ismi NEHİR ASEL doğacak olan kızımın ismini ise DEFNE KOYACAĞIZ İNŞALLAH
rzyemrykvrk Kızımın ismi Miray 🙏 oğluma da Alihan koymak istiyorum eşim Ali Şen diye diretiyor bilmiyorum nolacak en çok olan bize oluyor hem fiziksel hem psikolojik yönden ama eşim aile çevresi yüzüne isme cok müdahaleci