Tam 10. Haftamda yani 4 gün önce benzer şeyi yaşadım kanamam geldi hemen acile gittim özele, orada da önce damar yolu açıp serum verip kan aldılar sonra ultrasona yönlendirdiler ama çok bekletmediler benim de kanama alanım varmış kanamam olduğu için progestanı ağız yoluyla reçelendirmiş doktor onu kullanıyorum bebeğin kalp atışları gelişimi normal dedi ultrasona bakan kişi, kendi doktorum 10 gün yataktan çıkmayacaksın yemek ve tuvalet dışında dedi çok korkuyorum, kanamam sadece o akşam oldu pembe şekilde sonrasında olmadı ama doktorum ağız yoluyla kullan 10 gün boyunca dedi etkisi az olmaz mı?