sudeli4 çok geçmiş olsun. Allah bebeğini sağlıkla, kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼 devlet hastaneleri maalesef rezil durumda. Eğer imkanın varsa sabah ilk iş bir özel hastaneye git. En azından özelde acile gittiğinde, kendi doktorunu aradığında saat kaç olursa olsun hemen geliyor ve muayeneyi bizzat kendisi yapıyor.