bigscarrie aynı şekilde ben de 12 haftayken kontrole gittim 4 kilo almıştım :’) doktor bana da çok olduğunu, kilo almanın sınırı olmadığını 30a kadar gidebileceğini söyledi :(( dikkat etmeye başladım daha sağlıklı beslenmeye çalışıyorum şu an 14 hafta olduk kilom aynı