bigscarrie valla bana oyle olmadi, 38+4teyim hala gayet guzel yiyebiliyorum. Reflu, mide sıkışması pek olmadi. ben kiloyu dert etmiyordum. Annem ilk hamilelikte 20, ikincide 30, kuzenim 40 kilo almis. Kime sorsam cok yedim cok da guzeldi gibi konustu, ben de dert etmeyi biraktim, bu kadar kilo alacagimi dusunmemistim. 20 kilo almisim. İlk hamileligim, kilo da verilmez herhalde, az yemeyeyim bebek iyi beslensin diye sanirim fazla da yedim iste. Midem buyuyunce de yedikce yedim. hala da buyuk midem, iste bi sıkışamadı, gayet guzel yiyorum:) 6 ayliga kadar sabretmeye calisin, kek börek vs kesin. Tahıl onemliymis ama ekmegi tereyag recelle yemeyin benim gibi. Neyse ki karpuz yok su an. Yoksa oturup 1 kilo karpuz da yemeyin derdim. İnsanin cani tatli da cekiyor, meyveyle gecistirmeye calisin, ama cok abanmayin. Kolay gelsin