oznursrm ben de ona kandım zaten bir de timde izin listesi hazırlandığı için önceden izne çıkacaklar tarih vermek zorundaydı ortalama bi tarih verdik biz de mecbur kaldık yani yoksa bekle doğum başlayınca gelirsin derdim amannnn nasip kısmet her şey en kötü ihtimalle ailem gelir alır kendi memleketimde yaparım doğumu babası uzakta olsa da 😔