Farukkubra2025 ben 18. Haftaya girdim. 2 hafta oldu bırakalı. 11. Haftadan itibaren vermişti doktorum. Ondan önce vermedi ama 6. Haftadan 11. Haftaya kadar eziyetti benim için. Hiçbir şey yiyemiyordum sürekli midem bulanıyordu. Yemediğim için de halsiz düşüyordum. Bir de üstüne yemek yemiyorum bebeğim gelişemez stresi oluyordu. Ben akşamları 2 tane alıyordum. Geçmezse 1 tane de sabah almam gerekiyormuş. Ama beni aşırı derecede uyutuyordu. Sabah 11-12 den önce asla kalkamıyordum. O da zorla kaldırıyordum kendimi. Ama iyi gelmişti. Sonra doktorumu değiştirdim 16. Haftamda bu doktor da iyi geliyorsa devam edebilirsin zararı yok dedi. Ben biraz kendi isteğimle bıraktım. Çok uyuyorum diye. Ama şu an iyiyim çok şükür ağır bir koku duymazsam bulantım olmuyor artık.