Arkadaşlar birinci trimester dönemindeyim aşırı bulantılarım oluyor, günde üç defa çıkardığım oldu, ve maalesef kusarken çok zorlanıyorum, bu da beni psikolojik olarak kötü etkiliyor, bulantı hapı kullanıyorum üç gündür, o da bir tuhaf yapıyor beni, böyle midem çıkarmak istiyor da ilaç baskılıyor gibi, ve ağzında kötü bir tat bırakıyor, ne yapmalıyım sizce daha önce kullanan var mı sizce kullanmayıp doğal evresine mi bırakmak gerekiyor, öyle de olunca çok perişan oluyorum😞