AnneeeG1 Beta artışi iyi ama biraz az gibi olmuş üzmek istemem bende boş gebelik yaşamış biri olarak beta değeri böyle artışı oluyordu maalesef kese oluştu bebek oluşmadi boş gebelikten kürtaj oldum inşallah sizin öyle olmaz sağlıklı gebelik devam eder