Nouwellemariee DiplomaliEvHanimi kese boyutun gayet iyi canım :) gördüğün gibi benimde minnaktı ama mesele büyüklük küçüklük değilmiş çok şükür sağlıklı ilerliyoruz minişimle :)
DiplomaliEvHanimi Nouwellemariee tesekkurler canim 🥰🥰🥰allah sag salim kucagimiza almayi nasip etsin 🧿