Psikolog_anne Gs ölçümü mm cinsinden mi cm cinsinden mi yazılmış bu önemli, tekrar kontrol edince benimkinde 0.46 cm yazdığını gördüm, kimileri de mm cinsinden ölçümlerini söylüyorlar o durumda benimki 4.6 mm olmuş oluyor. Sizdeki durum da böyle olabilir diye düşünüyorum. Sorun olsa doktorunuz belirtirdi, sağlıkla alırız inşallah kucaklarımıza 🙏
Nouwellemariee Asiacr doğru diyorsun canım zaten başka doktora gitmeyi düşünmüyorum hepsi farklı bişey diyecek asıl sonucu çarşamba günü öğreneceğim kendi doktoruma gidince yorumun için çok teşekkür ederim içim rahatladı artık stres yapmamaya karar verdim. ❤
DiplomaliEvHanimi Asiacr canim meraba benimde sat gore 5+6di gecen hafta ultrasonda 4+6 cikti gs 0.89cm yaziyodu. Simdi sata gore 6+5haftaligiz kse boyutum normalmi 3nisanda kalp atisi duycaz buyumusmudur kesem
1ogrencianne Nouwellemariee böyle şeyleri hiç kafana takma bence ben de en başta takıyordum ama hepsi kuruntu doktorlar her şeyi acımasızca söylüyorlar senin kırılıp kırılmamanı önemsemiyorlar bir şey görse söylerdi eminim :)
Nouwellemariee 1ogrencianne valla öyle canım en iyisi takmamak :) takınca ne değişecek ki zaten hakkımızda hayırlısı canım
sevgitekes Nouwellemariee ya 5+2 de minicik olur bende gittiğimde öyleydi daha yeni oluşuyor 4+6 da gittim kese yoktu bile benim 5+3 te gördüm kalp atışını çarşamba inş hayırlısıyla duyarım
Asiacr DiplomaliEvHanimi hic endise etme buyumustur Allahin izniyle ilk zamanlarda hic birsey satla uyumlu olmuyor benim de sata gore 1 hafta gerideydi 9. Haftada 1 gun 2 gun derken kapandi
Nouwellemariee DiplomaliEvHanimi kese boyutun gayet iyi canım :) gördüğün gibi benimde minnaktı ama mesele büyüklük küçüklük değilmiş çok şükür sağlıklı ilerliyoruz minişimle :)