babygirl02 123yenianneee 30 haftalık hamileyim hastane çantamı hazırladım çok fazla agırlaşmadan yapmak istedim kafam rahat en azından 🌸
Aysenurkeser 123yenianneee bende 30 haftalığım 33. Hafta gibi alışverişe gidip sonrasında çantayı hazırlamayı düşünüyorum çok mu geç kalmışım
123yenianneee Aysenurkeser biraz geç kalmışsınız çünkü ben 31 haftada çantamı hazırladım bence daha fazla ertelemeyin hayırlısıyla gelsin inşallah bebişlerimiz
Seyma190623 123yenianneee 32+0 olduk bizde kıyafetler yıkandı ütülendi 1 haftaya da hastane çantasını hazırlayacağımm
senem0987 37+2 deyim 33-34 arası kıyafetleri yıkadım ütüledim 35-36 gibi organizerlere koydum eşyaları ama hala açıkta odada duruyorlar valize henüz koyup kapatmadım neyi bekliyorum bende bilmiyorum valize koymak için dözçeçxçd
Elzem123 123yenianneee bende 32+4 haftalığım daha bugün kıyafet alışverişi yaptım nasipse bu hafta yıkayıp ütüleyeceğim sonrada çantamı hazır ederim artık.
Aysenurkeser 123yenianneee ilk gebeliğim bebek makat gelişli ondan çok acele etmedim valla ayın 15 inden sonra alışveriş yapıp direkt hazırlamayı düşünüyorum