1melekannesi3858 benim de 2 bebeğim 8 ve 9 haftalikken kalpleri durdu özelde kürtaj oldum. Genetikte kan pihtilasmasi çıktı. Daha sonra bosandim 2. Evliliğimi yaptım şu an hamileyim ama baştan beri onda da düşük tehlikesi var. Doktoruma genetik testimi gosteremiyordum önceki evliligimden olduğu için bir doktor tahlil sonucu olmadan bir şey veremem dedi başka doktora gittim neden baştan beri kullanmadin dedi hemen oxsapar igneye başladı. Tekrar beni ve eşimi genetiğe gönderdi hamileyken de tekrar bakilabilirsin dedi varsa igneye devam yoksa da zararı olmaz dedi. Bir de benim annemin rahmi çatal şeklinde bu genetik bana da geçmiş benim de rahmim çatal şeklinde yani doktor dedi ki pihtilasmadan önce bu şekilde rahmi olanlar bebek sahibi olmakta güçlük çekiyor dedi. Ben baştan bilseydim ameliyatla rahmi duzelttirirdim. Şu an ne zaman ultrasonla bakilsam doktorların yüzü bir değişiyor sonra rahmin çatal şeklinde deyince he evet diyorlar yani rahim yapiniza da baktırin ben renkli rahim filmi cektirmistim. Sonra da tıbbi genetige gitmeyi ihmal etmeyin ister özelde olsun ister devlette sizin sözlü ibarenize bakıyorlar.