Kızlar bakarmisiniz benim yaşayan bı kızım var elhamdülillah çok şükür oda 27 aylık kızım kızımdah önce hamile kalmıştım düşük olmuştu kızımdan sonra kızım 15 aylık iken hamile kaldım oda düşük oldu ondan 4 ay sonra tekrar hamile kaldım oda düşük oldu yani 2 kez devlette kürtaj bı kez özelde oldum kürtaj devlet hastanesi ozeldeki kürtajı görür mü muhtemelen 3 kez olmayınca bakmıyorlarmis bide yaşayan kızım var elhamdülillah genetiksel bişey olsa kızımda olmazmiydi bildiğim bişey kan pıhtılaşmam var ama sonradan başlıyorlar ondan mi kaynaklı anlamıyorum